Mimmiie

intresseklubben antecknar! eller jag iallafall.

2007-11-21 @ 22:24:20


Dagen är gjord. Min to-do lista blir bara kortare och kortare. Men så har jag ju inget heltidsjobb heller.
Fullspäckad familyday. Möbelaffärer blandat med färg/tapetaffärer, visst är det underbart att flytta. Rensade ut min garderob, så C, varsågod. Klippt håret en bit, men inget specifikt den här gången, bara rakt av. funderar på det där med min snelugg, kanske ska klippa det igen, med tanke på att den täcker hela ansiktet nu.
Och tro det eller ej, efter massa springandes i affärer om en finklänning så fann jag min älskade igår. Jag & L var på promenix, och så hängde den där på en skyltdocka i fönstret på Mariaplan, av alla ställen, underbar. Så vi tog en snabbis in dit idag, och klänningen blev min!
Snart är det jul, sen är det goodbye Sweden!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback