Mimmiie

jag ska upp klockan 05:00 imorgon

2007-10-16 @ 23:29:20

Jag borde sova nu. Gick och la mig för över en timme sedan, men kan inte sova. Så imorgon kommer jag att vara stentrött. Jag har alldeles för mycket att tänka på, och allting bara snurrar.
Idag blev det bokning till Gran Canaria iallefall. Så på lördag ligger jag och steker mig på playan igen. underbart!
Det är lustigt. Det är bara sju veckor sedan jag var på cypern, men det känns som en evighet sedan. Men det här blir nog bättre, språket, folket, kulturen. Allt.

Och så är det det där med jobb. Varför är det alltid sådär att man i ena stunden inte har någonting att göra, och i andra så är det en miljard saker som händer och sker?!
Den senaste månaden har nog varit lugnet före stormen, för fy vad det ser ut att bli blåsväder nu!
Men det är bara att bita ihop och le. pengar rullar in som de ska, det går bra nu.

Och nej, jag har inte glömt bort avslutningsfesten i söndags. Vilken kväll. Jag har fått se ett x antal fula pics på mig, meen, vad gör man inte? Ser jag inte tjock ut så har jag gula tänder. haha.
Oj, det var galet. En rejäl förfest i boden, vad jag förstått?! Jag & K trillade in 25 minuter efter bestämd träff och då var alla ute i parken och skrämde iväg gästerna på attraktionerna. Det luktade och såg verkligen ut som att det varit årets röjjarfest. Vi tog det lugnt, ett glas vin, och väntade på fyrverkerierna. Vilken nyårskänsla. Efter det var det champagne och tal, sista gången cirkus/berget har ett tackatal tillsammans. Och så blev det ner till Lisebergshallen för käk, dans, snack med dj:n Erik från radiocity, dricka flera liter vatten på toan, sitta ute i taubelunden och frysa för att allt är så fint och lyckligt att någon blir olycklig, hänga med folk man tycker om och  folk man inte träffat på länge, och bara hejat på sådär i förbifarten.  totallycrazy.
Vilket avslut. Kvällen avslutades med ett leendeläpparna.

lycka.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alina

Mimmi! Uppdatera nu unga dam!

2007-10-25 @ 18:41:12
URL: http://alinaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback