Mimmiie

lillfredag - inte?!

2007-10-30 @ 21:33:02

Det var inte lill-lördag idag. Jag som trodde det. Så det fick bli lite lill-fredag istället.

I´m back från Spain. Där var det grymt, här är det kallt.
Kolla på bilden i föregående inlägg så ser ni hur det såg ut, crazy!
41 grader varmt hade vi en dag också, lovely. Bättre uppdatering om det senare när jag får tillbaka mitt liv, och min qualitycomputertime, mohaha. 
jagharbörjatbleknabort.

 Allt som är mitt går sönder nu tydligen. Varför måste allt hända på samma gång? Och hur är det med reklamationen, 3 år va?!


Sök på MimmiMus på google så hittar du mig, hoho.


                                                                                                                                                                                    time to sleep.
                                                                                                                                                                                      over and out
just det, jag har fått ett till jobb. natt. mellan 23-06 woho. congratz.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: evelina

ååh, jag är avundsjuk :P
vad för jobb? :)
saknar dej. puss

2007-10-31 @ 00:48:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback