Mimmiie

ointressantvetande

2007-10-01 @ 00:58:47

perfekt. gah, det är jobbigt att göra saker man inte gillar, som man vet är fel, och ändå gör man dem. Varför är människan så? jag vet att det är en skitsak, blaha blaha, och egentligen så har vi så jeflans rätt så man blir galet arg. Men ändå står de där, de högre och säger att man har gjort fel, när det är de som bryter mot lagen!
Det var en galen dag idag. började med break på Swing enochenhalvtimme5 Mek-killar var och hälsade på tre gånger. R ringde från cirkus och frågade om jag tryckt nödstopp, jaa för jag tycker de är så kul när gästerna sitter fast och swingar fram och tillbaka långsammare och långsammare i 5 minuter. E och jag låg nästan på marken av skratt. Nej, det var inte mitt fel, det var magneterna, sådeså! Och så hade jag delvis kompisschema med C, som förövrigt är 24 och stötte på 13 åringar, usch. Som sedan berätta saker, som det ligger någon sanning i. J lättade på hjärtat och berättade om sig själv oich sitt liv.
Igår var den fulaste/roligaste händelsen på den här säsongen. Ett gäng på 17 stycken killar, mellan 20-30år kommer och ska åka swinget, jag släpper på och hälften av dem ligger i köfållan. När jag & M ska gå ut och låsa fast alla så sitter killen längst ut i bara kallingar. Tack vare reglerna så får han lov att ta på sig på byxor och tröja, efter många om och men, som innefattade att bara ha på sig på ena halvan av kroppen, bara kallingar eller naken, så får han på sig det. Så när vi låser fast dem och jag känner på hans bygel så slänger han ur sig lite sådär snyggt; "jag hoppas inte det var på grund av min kropp som jag var tvungen att bära kläder". Det var bara att le och skylla allt på regler. När jag väl kommit till andra sidan, alla sitter fast och har sina kläder på sig så trycker jag in den gröna lysande knappen. Och vad gör inte två andra killar i samma gäng då, jo, lyfter sig så mycket som möjligt och drar ner brallorna. Så där stod jag helt hjälplös. Efteråt ställer sig alla på rad, håller varandra på axlarna, och det är dags för pussletartävling. Underbart.




Förövrigt så var det visning på lägenheten idag, den var tydligen perfekt, jag får vänta tills på onsdag.
Och jag tror jag har hittat min tapet!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ja hjälp! tiderna förändras..

2007-10-07 @ 20:44:48
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback