Mimmiie

vardag

2007-09-29 @ 00:41:45


Usch, tiden bara rinner iväg, och nu har hösten kommit på riktigt.
 Jag var på möteAF häromdagen med tanke på att jag är "arbetslös", och det var något av det mest ointressanta jag varit på, någonsin. Allt som sades visste man ju redan. Men vad gör man inte för lite extra cash?!
Och så var jag duktig och skulle städa av datorn, tangentbordet. Och vad tar inte dammsugaren med sig som en liten sovenir från allt slitet jobb det gjort, jo en tangent, nedåtpilen. Så det var bara att sätta igång och rota i den överfulla dammsugarpåsen, och bland allt katthår så låg den. Men jag fick inte dit den, så nu måste jag gå och fixa det, gah, och till råga på allt så får jag göra allt nedifrån och uppåt, istället för tvärtom.
Idag fick jag gå och köpa nya strumpor, eftersom mina är slut, alla ligger i tvätten, och vi ska tvätta först om en vecka. Och som prick över i så fick jag skoskav och lilltån ösblödde.
Men min dag är räddad av V som kom och hälsade på på jobbet. Jag blev så chockad där han stod, har saknat honom. Och så åker han tillbaka till sitt land och sin verklighet imorgon. Och så hade jag "utvecklingssamtal", och jag var skitbra, mohaha. Nu är det bara 6 arbetsdagar kvar, galet. Sedan heltidsarbete 5 veckor, med en veckas semester, gött.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback