Mimmiie

måndag

2008-04-14 @ 20:19:32

Det är verkligen aprilväder ute. Sol, värme, snö, regn, kyla, moln, hagel, ja allt man kan tänka sig. Det är bara en och en halv vecka kvar med heltidsjobb. Sedan rullar det endra igång, spännande?!
Cirka ett halvår kvar tills vi far. Sol & bad i 2 månader, typ. Typ, ett ord som alla inte förstår sig på. Typ är som typen en människa kan vara, inte typ-ungefär som vi menar.
Jag kanske håller på att bli sjuk. Det är många sjuka nu, och jag har lite ont i halsen, i huvudet & så är jag kall/varm om vartannat. sjuuuuk.
jag vill inte vara det nu. Men jovisst, nästa vecka är det kickoff vecka. Och vad är jag ALLTID då? jo, S J U K!!!
Hittade mina vårjackor nyss. Hade lagt dom någonstans jag förträngt. Hade jag ens med mig dem i flytten? jomenvisst.
Jag vill flytta. Bo själv. Men jag vill bo i stan. Eller i någon annan stad. Ska kolla upp det här med london, men jag har ingen ork. Vad finns det annars att göra?
När bestämms det att man blivit vuxen? Kan man bara känna det sådär. Eller är det vid någon viss ålder? Eller när man själv får barn?
Jag är iallefall grym på att laga mat.

sova och bli kryare?
på lördag blir det laserdome & uppblåsbar-femkamp

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hola!

2008-04-20 @ 22:18:01
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback