Mimmiie

I just want your kiss boy

2008-06-07 @ 23:08:52


Vilken dag alltså. Det känns som att varje dag är  Vilken dag alltså. P-U-S-T! Men idag vaknade jag, och tänkte allt positivt. För det har varit så sjukt mycket som varit förjävligt det senaste. Alla är vi bara människor, men fyfan för mångas handlingar det senaste. Ni gör inte bara er själva illa, utan alla andra runt omkring er också, och de i deras omgivning, som får ta allting! ALLT!
Jag orkar inte med något mer, har stängt av allt. Jag är sjukt förkyld och även kroppen är emot mig, men nu är det slut på det, på allt! Positivitet är dagens ord. Jag kan sitta och småle när jag tänker på dagen som gått. Den har verkligen varit crazy. Helt galen, har kört på extraenergin hela dagen, men den försvann någon gång vid 7 tiden. Allt dog då. Men nu är den back.
På jobbet är det galet varmt, de säger att det ska vara så, men det är bara lögn. Det är ju varmare hos oss än vid grillarnadonken, och då är det väl något som inte stämmer?! En sväng på lagret där det är uuunderbart kyligt, och så var P & K där, som är fina. A jobbade i min butik idag, det var bra. Hon är bra. Och allt kommer lösa sig där med.
Vilken sommar det kommer bli. Jag kommer ha er , bra folk i min närhet.
Valde tapeter till lägenheten i veckan, vilket beslut alltså. Så nu blir det vuxenfärger i alla rum utom köket, och inte så mycker i hallen, men i sovrummet blir det ekparkett, det du!
Och så finns det balkong med eftermiddag/kvällssol och walkincloset, kan man begära mer?!

Jag vill följa med dig J.
Men det blir det ingenting av. För nu blir det flytt. Sedan aussie/thai oktober till december, betalt och klart. Därefter kommer jag hem. Förhoppningsvis i bara några veckor, och sedan blir det hello världen igen.
barapapapa I'm lovin' it!

I just want your kiss.
 
Det var väl allt /
snuskigt sexiga fröken slush

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

jag tänkte i de banorna nu i veckan. men av nån dum anledning kom jag aldrig för mig att skicka iväg det himla sms:et. vart ligger problemet liksom?! anyway, att ses snart sounds great!

jobbar så himla osofta tider bara, men vi ska nog lyckas pussla ihop nåt, eller va tror du?

kramkals

2008-06-08 @ 00:08:29
URL: http://tingeltangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback