Mimmiie

Helvetesveckan.

2008-06-19 @ 00:38:16

Vilken sjuk jefla vecka alltså. Det enda positiva är att det kan inte bli värre nu, nu kan det bara bli bättre!
Jag sitter här i min nya lägenhet. Den är faktiskt sjukt fin. Synd bara att flyttfirman som flyttade hit alla mina saker har förstört alla möbler förutom tv-bänken och min fåtölj... Och inte nog med det, de rev upp tapeten på inte bara ett utan två ställen. Jag som fått allt nytapetserat och fint.
De var försenade också. Jag som ställt klockan på 08:00 i måndags morse. Kanske inte så tidigt för att vara måndag?! Jo, om man har varit på kaninparty och ränt runt halva natten. Men de kom vid 11. Partajet var grymt iallefall, vilken lyckad kväll. Back on track. En tredjedel av säsongen har gått. Bara fyra månader kvar baby.

Snart är det midsommar, vilket innebär ledighet för min del. Första gången på ja säkert 6 år. Ska få vara ledig i hela 5 underbara dagar. party party.

 ta mig tillbaka. eller fyra månader framåt.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu

tack snälla. ibland är det bara såna ord man just behöver höra. även om det är svårt att ta till sig.. ses på söndag. krams

2008-06-19 @ 16:44:27
URL: http://tingeltangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback