Mimmiie

Lovely day

2008-03-11 @ 21:35:33

Tiden bara flyger iväg. Det är verkligen helt galet!
Idag har jag varit hemmai 10 dagar. Det var alltså 11(12 enligt tidsändringen) dagar sedan jag var i San Francisco. Helt sjukt vad tiden går. Det känns som det var en evighet sedan jag var där, samtidigt som det känns som jag var där igår!
Tiden att ställa om sig 9 timmar frammåt var fruktansvärt. Jag var vaken till morgonen dagen därpå och somnade då. Men nu är jag inne i rätt rytm ordentligt. Veckan har gått på ett kick. Träffat massa folk man tycker om, pratat i telefonen med de som inte är tillräckligt nära för att ses öga mot öga, och fått massa hör av sig från folk som man inte hört at på evigheter, besökt arbetsförmedlingen 2 gånger, varit på arbetsintervju, fått jobb gånger två, varit och kikat på Mando Diao med Adam Tensta som förband, utgång med L & E på en pianobar och bryggeriet efter det, förfest hemma hos J:s vän med en utgång efter det som inte blev någon utgång för det blev en helt galen, verkligen sjuk kväll, inte konstigt man är trött.
Tur att det blir semester imorgon, 12 dagarTobago, så man hinner vila upp sig innan man börjar jobba, lovely.

Fick förövrigt ett mail i veckan från en gammal vän. En slags inbjudan. Hon ska gifta sig i sommar, grattis vännen!
Det är bara så sjukt, när ens vänner börjar gifta sig, då börjar man bli gammal!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback