Mimmiie

Välkommen till verkligheten!

2008-03-24 @ 18:25:03

Sådär, nu var man hemma igen då.
Här är det snö. Jag vill dö.
Okej, det var väl lite att ta i, men jag vill inte ha snö iallefall!
Började på jobbet idag. Det gick bra. Lite nya människor hade slutit sig till gruppen, några hade trillat från. Vilket kändes rätt bra, med tanke på att de som är mer omtyckta av mig stannat kvar.
Nu har jag fått ont i ryggen, svanken som jag inte ens har någon. Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb, och jag har en rygg.
Antar att jag fick tillbaka någonting idag som jag inte vetat vart jag haft på sistone. Eller kanske bara förträngt så gott det gått. Och det känns så himlans bra. Trots att det är snö.
Kanske vill jag att det ska bli en annan dag nu.


Har precis ätit massa massa jordgubbar, måste laga mat, och så är jag sugen på godis. Kanske är jag bara hungrig.
Jag vill gå och köpa det där linnet, men det är för kallt och snöigt.

LoveLive

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback