Mimmiie

Depression?!

2009-03-12 @ 10:45:03

Jag undrar om det är någon annan där ute som är allergisk mot Sverige. Jag tror nämligen att jag verkligen är det. Är det verkligen mening att man ska vakna upp på morgonen och känna sig tröttare än när man gick och la sig? Som att hjärnan är i ett vakuum, trots att kroppen vill leva? Att man ska vara förkyld twentyfour7 året runt? Och aldrig riktigt känna den där glädjen och vara nöjd över det, här?
Jag vet faktiskt inte. Undra om det finns något namn på det där?
Sverige Depression? Men jag är liksom inte deprimerad heller, bara inte lika levande som när jag sätter min fot utanför rikets gränser. Det är då jag mår som bäst!

Ett år sedan Tobago nu.
Förra året var ett år av liv!

Dessutom är det något fel på blogg.se, man kan inte ladda upp nya bilder, därav den här gamla godingen. Visst, den är tagen av mig på Tobago, men jag har fler!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback