Mimmiie

Uppe med tuppen.

2009-03-21 @ 08:11:57

Det är lördag, och jag vaknar 07:30, av mig själv. Varför vaknar jag efter fem timmars sömn, och bara vill sova mer, men kan inte?
Är redan sugen på godis, och eftersom det är lördag så kan jag käka frulle och lika gärna trycka i mig något från skafferiet, så är det gjort. Precis som när man var liten. Fast då åt man inte ens frukost innan. Godis är godast på morgonen!

Annars kallar jobbet idag, motivationen är n o l l .
Men det ska nog gå fint. Korvisen med H kanske?
Imorgon är det jobb 10-22,
jag längtar tills nästa lön kommer. Då kommer jag kunna betala tillbaka mycket pengar på min skuld. yes.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Tack <3

2009-04-05 @ 20:49:37
URL: http://inlindad.blogg.se/

Postat av: Linda

jag skrev ju att jag var på fel sida. du får ju läsa så du förstår =)

2009-04-06 @ 19:24:35
URL: http://inlindad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback