Mimmiie

Drömmar.

2006-04-28 @ 17:04:12

Det regnar ute. Känns inte som att det var ca 4 timamr sedan vi satt ute i solen och solade och drack cola. Nu är det snöblandat regn. man blir dyngsur.
Jag som vill ha sol.
Hoppas på det imorgon iallefall, när det först är konfermation och sedan party med de gamla "barndomsvännerna". Ska bli kul.

Men idag bär det först av till stan, ska in och bowla med några andra oldies, fast inte så gamla som de jag kommer träffa imorgon. Men efter bowlingen blir det nog lite käk å sånt där mys. trevligt.

Hade en mysko dröm inatt, haha. Jag och Emma Ström var på något ställe och åkte vattenrutchbana, och rätt som det var var hon försvunnen. haha. Och det var knäppt för den kändes så himlans verklig. När jag
berättade det för evelina idag sa hon att det kanske var en sanndröm, att vi kanske kommer göra det. haha, vadå på Mallis då eller?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback