Mimmiie

Inspelning, Tankning, Gai pad me mamong, Yoga.

2006-04-10 @ 22:12:00

Inspelning i studion idag. ja, det gick väl som det gick. Nej, men det blev bättre än vad jag trodde. Ävil, we rules! haha.
Tur att vi har två dagar till i den där studion, det här ska nog bli bra ska vi se!
Synd bara att man måste sitta instängd i ett litet rum utan fönster när våren äntligen är här!
Men vi fick ju en tur ute påväg till mcdo, mycket luft när vi skulle tanka;
Mimmi, kan du tanka min bil? Är det Blyfri 95 eller blyfri 98 jag har?! hahaha. Du é för gooo du! <3
Sedan blev det ju en sväng till stan me, kul med kö, eller inte.
De har tagit bort nummer 9, Gai pad me mamong, våra liv är förstörda!!!
Vi gillar faktiskt microvärmd mat!

Har varit på yoga ikväll, mindre kul. Läraren var inte så bra som min förra yogalärare, trist. Tur att jag inte betalar 1300kr(!) för det där.

Jag längtar till sommaren, till jobbet, tro det eller ej, till värmen, till vännerna, och havet, och allt som hör där till!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback