Mimmiie

Mamma jag älskar dig!

2006-04-09 @ 23:22:56

Jag önskar att du vore död.
Att du slutade göra illa mig och min familj!
Varför?
Jag är så trött på hela det här jävla spektaklet, och nu är det fanimejochda slut!
S L U T !
Nu tänker jag inte ta det här något mer. Och jag är så ledsen för att ni behöver lida. För jag älskar verkligen er två så mycket! Jag önskar att jag hade den makten att jag kunde ta er ifrån dem. Då skulle jag skydda er, från allt ont. Jag skulle ge er all den kärlek som ni är värda, och jag skulle aldrig röra ett hårstrå från era huvuden, och ingen annan heller för den delen!

Jag skiter rent ut sagt att ni snackar skit om mig, eller tycker att jag är slarvig av mig, eller vafan det är ni vill. Varken jag, och absolut inte min mamma kan inte hjälpa att ni har misslyckats. Att ni två är så jävla misslyckade så att ni nu måste trycka ner de som är bättre än er!
Och jag förstår inte hur ni har hjärta att göra illa de två människorna som älskar och avgudar er allra mest.
Ni är inte värda ett piss.
Jag skiter i att ni aldrig har brytt er om mig, att ni bara har gett en massa jävla förhoppningar, men sedan aldrig hållt dem. De finns inte där längre. Jag är inget litet barn som inte förstår det längre, jag är inte vuxen nu, men jag förstår! Ni betyder ingenting. INGENTING!
Och tänk allt jag har gjort för er. Och när jag tänker efter så undrar jag varför. Varför har jag gjort det. Jag har inte gjort det för er skull, jag har gjort det för deras!
Och jag förstår inte hur vaiv jag var innan. Men då visste jag ingenting, Ingenting! Då var jag ett litet barn, och du var som en Gud för mig.
Varje gång jag var arg gjorde jag illa min mamma inombords för jag sa att jag ville flytta till dig, att du var mycket bättre. Då visste jag ingenting. Och jag ångrar det, och det vet hon. För då visste jag inte tillräckligt bra. Jag älskar henne mest någonsin, min mamma!

Och det är nu jag förstår varför endel gör som de gör. Och jag känner hur gärna jag skulle vilja göra det, men jag vet att det inte hjälper ändå. Att jag inte kommer någonvart med det! Tack för förståndet!


Min mamma har lyckats, och jag älskar henne något enormt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback