Mimmiie

Om vi hade dansat hela natten, du & jag.

2006-04-18 @ 22:24:55

Jag har hosta. Det är inte bra att ha hosta, nu när det är intenisvveckor och allt ju!
Men men, det finns ju inte så mycket att göra.
Lyssnar på massa bra musik istället, då blir själen bra & glad iallefall.
Speciellt Jason Mraz - I'm yours. Åh.
vem har sänt mig denna fantastiska låt?

Har precis pratat med en gammal barndomsvän på msn. Det var trevligt, och längesen. Tänk om jag hade bott kvar där, i Karlshamn. Eller jag bodde ju inte i Karlshamn, utan en förort till den här lilla pricken på kartan som heter Asarum. På gränsen faktiskt för att vara mer exakt.
Hur hade livet varit då?

Hur hade det varit om jag hade sagt ja i telefonen istället för nej, och om vi hade dansat hela natten, du & jag.
Då kanske jag hade stått där nu, på en gräsmatta och jonglerat med käglor?!
Och jag kan inte säga att jag inte vill det. För innerst inne ångrar jag det jag har gjort, samtidigt som jag har det så himlans bra nu, och skulle inte vilja byta det mot något.
men jag skulle vilja stå där och jonglera. med dig.
För du finns där inne, trots allt.

Finns det en chans?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback