Mimmiie

Onödigt vetande.

2006-04-19 @ 21:39:15

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Sjuk, men glad.
Favoritgodis: Choklad & K-Märken (lakrits, mums)
Är det nåt du absolut inte äter: ja. det mesta. men aldrig fisk.
Kläder just nu: levi's stuprörs jeans, prickigt linne, och gosig kofta.
Musik just nu: Jason Mras - I'm yours. tralala
Vad sa du senast: Heej kissemissen.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-talet tror jag nog.
Sommarplaner: Ta studenten! Jobba på liseberg. 2 veckor till Mallorca me mina girls.
Fisk eller badkruka: Fisken i vattnet.
Saft eller alkohol: Cola.
Hur många kuddar sover du med: 1, tempur.
Favoritväder: Varma soliga dagar.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: musik, någon som står mig nära och en bok
Spelar du nåt instrument: el-bas, en gång i tiden klarinett & blockflöjt. Och det där som kallas stämbanden!
Morgon- eller nattmänniska: Natt. Önskar affärerna var öppna på natten.
Sparare eller slösare: Slösa, men försöker så gott jag kan!
Bästa film: Tillsammans & Vingar av glas. Finns det nåt bättre än svenska filmer?!
Tror på liv på andra planeter: nope.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jepps.
Tror du på mirakel: Kanske.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Vad menas med trogen?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag hoppas att jag är det, men ibland när jag inte förstår kanske jag är mindre tolerant.
Ser du på kärleken som ett misstag: misstag? absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske.
Bio eller promenad: Beror på väder & årstid!
Är du kittlig: Nej, bara på axlarna.
Snarkar du? Vid förkyldning: ja, annars nej!
Stjärntecken? kräfta.
Rädd för insekter? Nope. Bara för hajar.
Äckligaste insekten: ?
Största svaghet: Fegis ibland kanske - osäkerheten.
Det här är jag bra på: prata!
Bästa bok? oj, dte är så många så jag vet ej, kommer inte ihåg titlarna heller.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Göra världen rättvis.
Vad vill du jobba som? Hålla på med något estetiskt, teater, musik, arkitektur. Det finns mycket olika.
Chips, morötter eller godis? chips.
Pizza eller hamburgare?Pizza, med liiiite skinka!
Skriver du dagbok? blogg, och ibland dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? kanske.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat och bra. Eller ordning i oordningen dårå. Oftast städat, men kaosigt med kläder överallt.
Gungar du på stolen? nope. Men gillar att prova alla knappar & rattar på sånna där data-stolar.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nej. Men jag gillar det inte heller.
Saltar du på maten? När den är saltad, ja, men inte att salta själv.
Gillar du att sjunga? Jees.
Anser du att du är stark? Det är väl bra.
Brukar du sola? Ja!
Vad gör du om du får hicka? Väntar i 30 minuter till den går över.
Röker du? nope
Snusar du? nej
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget?Inget av det.
Har du en besatthet? Nope.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback