Mimmiie

Sjuk. Film.

2006-04-25 @ 22:26:40

Det känns som att jag har lite att skriva idag. Alldeles för lite för att del amed mig på en blogg om det. Men, man kan ju skrapa lite och se vad det blir.
Jag är typ sjuk, igen. Som vanligt. Men det går bra. Hur går det annars lixom?!
P.g.a. min sjuka som aldrig vill försvinna, så missade jag tydligen sista dagen på dirigeringen idag, ops. inte så bra. Men vad ska man göra då?

Planerar lite inför fredag, då blir det lite ståhej. Kollade upp paintbollen, men fy vad dyrt det var för att springa omkring som en idiot och skjuta små färgkulor på varann!
Så det blir väl bowling eller laserdome kanske?!

Har kikat på Passion of the christ idag. Den var inte så bra som jag förväntat mig. Trist när det är så om film. Tur att man köpte den i thailand för 15 kronor.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback