Mimmiie

Sjuk.

2006-04-17 @ 22:49:08

Idag mår jag inte bra, är typ sjuk. blä. Jag har ont överallt, och har legat i den där jävla soffan hela dagen. Har iallefall fått lite gjort, dammsugit och städat lite, haft fotbad och målat naglarna. Men allt på ToDo listan blev inte gjort.
Typiskt att jag ska bli sjuk just nu när det är intensivvecka.
Men men, det blir som förra gången, jag ska ju vara sjuk, självklart!

Mina tulpaner och hyacinter växer som bara den nu. Det är bra. Min katt trampade rakt bland hyacinterna idag, fy. Nu känns det som att sommarn är påväg, äntligen.


En bild på dig gör mig galen.
Du är så vacker, både på utsidan och insidan!

Jag saknar dig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback