Mimmiie

Mindre kan ingen göra, mera kan ingen göra.

2006-12-03 @ 01:05:56

Imorgon far mammi&C till spanien. eller imorgon och imorgon, om 3 timmar ringer deras klocka, och om 5 bär det av.
Jag kan inte följa med den här gången heller. Och det kommer säkert aldrig att inträffa att deras planering fungerar med min heller för den delen. Så jag önskar att de kunde hitta ett bra hus den här gången. För då skulle allting bli så mycket bättre. Att slippa vara kvar i den här lilla staden, som iochförsig är Sveriges näst största, men som känns alldeles för liten. jagvillhärifrånnu.


Idag blev det bowling(igen!). Fast med Sara & Frans.
jag vann, igen. 124 poäng på en serie, det ni!





jag är inte som ni.
och ibland behöver man en påminnelse om det.
och plötsligt känns allting fel, men ändå så himmlans rätt.


det är allt jag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback