Mimmiie

Någons dröm.

2006-12-03 @ 23:17:43

Precis hemkommen efter en fika med N, på Fröken Olssons. Du gjorde min dag idag!

1:a advent.
jag hade en sak inplanerat efter jobbet, att ställa fram ljusstakarna. Men nu blir det inte något med det.  Det regnar, men har varit uppehåll hela dagen. 2 minuter i 8 började det regna, ändå klagar vi. Varför måste det börja regna nu? Kunde det inte väntat tills man kom hem iallefall. Men varför är vi inte nöjda med att det varit uppehåll hela dagen, och att vi hade sån tur att det bara regnar när vi åker hem. Jag hade iallefall inte velat att regnet öste den timmen jag stod på ponny. Aldrig blir man riktigt nöjd.


Tänk att man kan vara någons dröm.
Det är helt galet, och jag vill inte vara det, just nu iallefall.



Hur snabbt kan man bli sjuk?
jag har mått relativt friskt idag, och nu, för kanske tio minuter sedan fick jag ont i halsen.




Nu kan jag se hur du såg det. Det kommer aldrig bli som förr.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Mimmi..du måste skriv ett mail till mig och berätta allt..gör det NU!! Och du jag är sjuukt mycket spekulant på att dela lägenhet med dig....sign me up on that damn list girl. Sakanr dig..Puss

2006-12-04 @ 11:35:04
URL: http://lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback