Mimmiie

vecka 50

2006-12-15 @ 23:34:53

Jag undrar vad som skulle hända om man skrev sanningen här.
Inte så att jag inte skriver sanning, men endel saker kan man inte bara skriva. Eller får man inte skriva. På samma sätt som endel saker pratar man inte om. Det är så det är bara.

Idag är det fredag. En bra sådan. Jag och M var i sisjön och köpte en julklapp vid 12, en julklapp i silikon. Det är det nya. Och nu vet jag precis allt du ska få av mig, som jag är skyldig dig. Något i silikon blir det, och nej, inga nya boobs, de du har räcker mer än väl!
Efter det blev det pizza. Vi har det så mysigt. Mami och jag gick och köpten en julgran, som glömde sättas i vatten, och som säkert kommer barra som tusan.
Efter det bar det av till jobbet. Bara 7 arbetsdagar kvar nu. Där var det segt, jag fick två timmar farfar idag igen. Jag tror den som gör schemat ogillar mig! På jobbet är iallefall Ponny & Lotsen off efter allt regnet. Otuuur! Tack gud för att du lyssnat på mig en gång iallefall.
På hemvägen klev jag av en sväng på Torget för att hälsa på PP och mitt gamla jobb. Där behövdes det lite sol, och jag strålade. Jag mår så bra av att vara där, och tycker så otroligt mycket om folket där. När jag väl kommit hem låg det ett stort kuvert till mig på köksbordet. Äntligen hade jag fått mitt efterlängtade brev som jag bett om i Augusti. Som egentligen jag redan borde ha fått i April. Det var ett fint omdöme, tack N. Och så fick jag en lunch, haha. Kan det bli bättre?!

Ibland blir man så överraskad. Vi är påväg från jobbet till en fest i lördags. Står utanför porten och jag ska bara gå hem en snabbis för att byta om och fixa mig lite eftersom jag ser så sleten ut, är osminkad och har typ mjukiskläder på mig.
-Ska du gå hem nu Mimmi?
-Ja, jag ska bara gå hem och fixa mig lite snabbt.
-Jasså jag trodde du var klar, du ser rätt fin ut!
Haha, du är för go du S.


Annars i veckan har jag bakat lussekatter. Äntligen köpt lite julklappar. Haft körlektion. Han sa att jag snart var klar med körningen, men att jag måste sätta igång med teorin, eftersom jag bara gjort två pärmar där... ooops.

Förresten har jag sagt att du e jävligt go?



jag längtar till februari, och jag längtar till maj. Längtan tar död på mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hehe nee ingen sushi da, proomise:) Ahh du verkar ha fullt upp hemma...tur att du har blogg sa jag kan halla lite koll pa dig hehe!Saaaknar dig goding, ojoj du borde faktiskt satta dsig pa ett plan hit NU!:) Puss

2006-12-16 @ 10:50:29
URL: http://lungan.blogg.se

Postat av: Anonym

hello. tack för det überfina julkortet. tror det är det finaste jag fått!! vi får se till att ses nån dag om du har lust, vore himla trevligt. har du ledigt nåt under mitt jullov? kram o puss o klapp

2006-12-19 @ 18:58:22
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback