Mimmiie

Slutet & Framtiden.

2006-06-05 @ 21:28:39

Sista dagen idag, vad säger du om det?
Hade tänkt sluta, och börja. När t.o.m de nya jobbarkompisarna påpekar det efter mindre än 1(?!) månad så är det illa, riktigt illa!
Vattnet är min nya bästa vän, hur ont i huvudet jag än kommer att få. Stoppa mig!

Det har varit alldeles för mycket fest och för lite sömn de senaste dagarna. Min röst sviker mig!
Men det var kul igår, riktigt kul. Jag & S kom fram till att vi är enormt lika. Jag har nog aldrig träffat någon som är så lik mig. Som har varit med om samma saker, och som förstår precis hur man känner. Det är bra. Det kommer att bli en grym sommar. Jag trivs enormt på liseberg, och med folket där. Alla är så olika, men kommer ändå så bra överens. Jag kan tydligern inte bli placerad i ett fack. Jag är bara jag! Gött. Är inte det målet med livet? att man bara är sig själv, och ingenting annat?! JO!
Och när jag pratar med R & C så kommer jag in på min gamla dialekt igen. Det är så förskräckligt, men samtigit så gött. Nu har sommaren kommit, igen.


När jag kom hem från jobbet idag låg det 3 - T R E brev till mig, wohoo! Jag som nästan aldrig får brev. Mina kläder och min parfym hade kommit. How nice. I like. Det är alltid lika kul med kläder & sånt!

Det blir typ bara mest prat om vädret, att jag vill ha värme och sol, och du bara nickar och håller med.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha, tycker du? det är det inte (vad jag vet) men citatet är inte mitt.. så ja.. du fattar..?

2006-06-05 @ 23:12:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback