Mimmiie

Det är valen i våra liv som gör oss till dem vi är!

2006-03-28 @ 22:20:32

Jag har fått ett jobb.
Och jag har sagt att jag ska jobba på mitt nya jobb i sommar, och inte befinna mig på mcdo då. Där gick deras planer i crash. Men jag måste få leva mitt liv, och jag gör det! Det känns som att det är nu som livet börjar! Det blir bara fler och fler smilisar i min kalender!
Trist bara att under nästa intensivvecka så ska tydligen allt annat också befinna sig under den veckan. Men men. Det är valen i våra liv som gör oss till dem vi är!
Åh, ett älskvärt och mycket använt citat från min sida. Det stämmer så himlans bra!

Idag har jag skrivit in mig på gymmet. jag har fått gratis gym i ett år, det ni!
Tack så mycket. Du har gjort mer för mig på 2 och ett halvt år en min pappa någonsin kommer att göra för mig!
Men jag förstår inte hur jag ska hinna med allt det där nu. Men det löser sig, dansen 2 ggr i veckan, gymma då, minst 2 ggr i veckan, sedan jobbet (först mitt gamla och alldeles snart mitt nya!!!) minst 2 ggr i veckan, veckan efter påsk ska man kunna allting till festen/showen och det är då det gäller, sedan är i stort sätt allting såntdära slut!
Det är då det börjar.
Livet.

Idag har jag städat i mitt rum. Skönt. Det är fint nu, igen. Låg massa grejer som jag ska ha i showen, vilket ledde till att det såg ut som att jag hade dreads förra veckan, fy! mitt hår var kaos. Det var inte bad-hair-day, det var worst-hair-day-EVER! Såg helt tokig ut!

Det har regnat nu i 2 dagar! skönt så att snön äntligen försvinner. Och det ät t.o.m. +6 ute!!! Man har vridit fram klockan en timma (fram med utemöblerna, det ni!) vilket leder till att allting har blivit ljusare, och min lillebror inte är trött när han ska lägga sig klockan 7, som enligt vintertid är 6 och det är alldeles ljust ute!  Äntligen är våren påväg!


dreads


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback