Mimmiie

fredag

2006-03-03 @ 22:02:42

Jag gillar fredagar.
Har varit hemma idag igen. skulle behöva vara hemma i evigheter känns det som, men imorgon blir det jobb, och sedan partaj!

Finns så mycket jag vill köpa nu...! (precis som alltid)
Men man måste spara sina pengar ibland, eller iallefall bli frisk för att springa runt på stan och köpa lite nytt, vad sägs om söndag baby?!

Har klippt mig idag också, förövrigt. kul kul. Det blir bäst att göra det när man minst anar det. Har inte gjort det på ett tag. blir alltid missnöjd. Den här gången blev det lugg, intressant. Har inte haft det sedan 6 år tillbaks eller så.

41518-5

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannu the one and only

nu har jag hittat mig hit, och tycker att du är totalt-sjukt-snygg i lugg. puss

2006-03-04 @ 13:40:57

Postat av: ävil

hihihi hej

2006-04-06 @ 23:11:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback