Mimmiie

Melodifestivalen. Thaimat.

2006-03-18 @ 22:55:47

Nästa år ska jag inte vara hemma de månaderna då melodifestivalen visas. Jag avskyr den. Alla sitter som fastklistrade idioter framför tv:n och kikar på något som inte ens är bra. varför?
Nej, då ska jag ligga på en vit strand med turkost vatten och soool dagarna i ända!
Eller kanske springa omkring som en dåre och kika i massa affärer eller ligga i någon park och sola, jag ska iallefall inte befinna mig i detta landet då, nej, något soligt får det bli, med bra musik!

Jag vaknade klockan 6 idag, av mig själv?! Sen jobbat hela dagen. Efter det fick jag promenera till thaien (50meter bort) och be om pengarna tillbaka från gårdagens mat, eftersom jag fick 5(!!!) cm lång gladpack i min mat. Tänk om ett barn satt det i halsen. Tur att man är 18!
Sedan fick jag promenera till filmtajm och lämna tillbaks gårdagens filmer. Varför kunde det inte vara lika fint väder som det var igår för?

Idag fick jag besök på jobbet, där ser man. Jag höll på att skrika ut det som är mindre bra att skrika ut just nu, som tur var hörde nog ingen mig i allt pipandet och babblandet.


Hur kunde Carola vinna?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback