Mimmiie

Organiserat kaos.

2006-03-11 @ 21:15:39

Jag skulle behöva städa mitt rum. som vanligt.
Det är illa. men jag har faktiskt ordning i oordningen. Eller kanske inte ordning direkt, men jag vet vart allting befinner sig, förutom i klädhögen då som växer för var dag.
Organiserat kaos helt enkelt.

Jag var övertrevlig. Det var mindre bra. jag har ångrat mig, men hoppas allt vad jag kan på att det går vägen ändå.

Inatt sov jag på fel sida i sängen. "Er" sida om jag får kalla den så.
Du hade rätt malin, sängen lutar som attan. Det känns ju som man är en meter högre upp på den sidan än på den andra. Dags att börja ligga på den sidan dårå så att det blir jämnt och rakt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback