Mimmiie

Sjuk - Vår - Film - Pink

2006-03-02 @ 22:45:59

Sjuk, som vanligt vill säga. Typiskt att bli sjuk just nu, när det är intensivvecka. Men det är ju inget man väljer direkt. Är så trött på att alltid vara sjuk, att aldrig få känna sig riktigt frisk. Alltid är det något.

Det fortsätter att snöa, har snöat hela dagen idag. Jag vill att det ska sluta snöa, att det ska töa, och börja bli lite grönt och fint. Eller att man kan få se en snödroppe (vart är de i år?!) eller något lite grönt tecken iallefall.
Jag har ju den där hyacinten som jag fick från liseberg,
Mimmi, om du sätter den i en hyacintvas nu innan du åker till Thailand så ska den nog bli klar till jul. Men icke sa nicke, häromdagen sa jag till mamma att den kanske kommer att blomma till sommarn, då skrattade hon och sa, eller kanske till vintern.
Det är det enda tecknet jag har på grönt växande.
Jag vill ha SOL!

Ävil åker till london imorgon, jag vill också!!!
Packa ner mig i väskan och låt mig följa med baby!

Kikade på Strandvaskaren idag. Det är ju bra saker man kan göra när man är sjuk iallefall. Kika på film, min passion (eftersom jag är sjuk så ofta så blir det mycket film och tv). Filmen var rätt bra, läskig var den. Men ingen jag skulle vilja ha sätt på bio. Men det är ju gött när man "blivit utvald" och får hyra gratis film, som trillar rakt ner i brevlådan från BraFilm!

Har sätt HELA Pinks musikvideo idag me, Stupid Girls, har alltid bara sett den från mitt i till slutet. Den är grym! och ger mycket tips nu när man ska spela blåst bimbo!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback