Mimmiie

Sviken - Besviken.

2006-03-31 @ 13:15:58

Jag är så jävla trött på folk som sviker en!
Vad är problemet? lova ingenting så slipper du bryta det, och förstöra för en annan männsika.
jag undrar hur människan är funtad!
Och visst, det gör inte så mycket om det är någon som sviker en som man inte känner så väl, eller om det bara är någon skitsak.
Men när det är en av sina bästa vänner som man planerat ihop med en i ca1 år och sviker en, då börjar man undra vad det är för någon kompis man har.
Jag är ledsen och besviken på dig M.
Jag vill inte ha något att göra med folk som håller på sådär!
Det gäller även familj & vänner.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback