Mimmiie

Tiden.

2006-03-30 @ 08:31:53

De andra sitter och har svenska nu. Där borde jag också sitta. Men jag sitter här, hemma framför datorn istället. Nej, jag är faktiskt inte sjuk idag. Jag tappade bara tidsomfattningen och hann inte med det jag räknat med. Det är illa nu när tiden är bytt, så när man går upp klockan 06:40 så är tiden "egentligen" 05:40.
Idag är det iallefall fullt upp. Först skolan, som blev lite uppskjuten nu. Sedan blir det liseberg. ska träffa alla nya på jobbet, wiee. Och efter det så ska jag träffa Malin.

Så, då blir det inget lager imorgon. Och jag som hade längtat så. Men men, jag får la hålla mig till stan så länge.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback