Mimmiie

Vår. Köpmani.

2006-03-07 @ 17:46:28

Ledig idag. Gött. Det borde man få vara oftare.
Älskar av att vakna med att ha solen i mitt rum, då är det så fina färger och varmt och gott. Jag vill ha sommar NU! Vår iallefall. Så man kan gå utan tjock jacka, i kjol, linnen och allt som hör därtill.
Gå till ganlet och bada i havet med nya bikinin som INTE blivit gul/förstörd av Thailandsvattnet.
Men, det är ju bara och vänta och se hur mycket badande det blir i år, för det första pga att vi bor i ett land med förjävligt väder, och för det andra att man kanske ska jobba röven av sig så man kan leva som man vill i några månader där det inte är kallt!

Har gjort lite nytt inköp den här veckan med.
Ny bikini. Samma som jag ville köpa förra året, men som tog slut innan ögat hann blinka, fast i andra färger.
Ny vårjacka. Kan behövas eftersom jag inte har velat släppa min andra sen jag gick i 6:an på grundskolan, dvs 6 år sedan. Så den är rätt sleten.
Nya underkläder med, älskar när det kommer in det man velat ha för länge.
Världens finaste kjol. Randig med rosett. yeah!
Tights. Så att jag kan gå omkring i min nya kjol, och mina gamla också för den delen utan att frysa röven av mig och få urinvägsinfektion. [är förövrigt assvårt att få tag på om man inte vill ha "nylånstrumpetights vilket inte alls överhuvudtaget är RIKTIGA tights!"]
Pärlemo örhängen. Stora. Eftersom mina andra har gått sönder.
jag önskar att jag var världsrik. så jag kunde köpa allting!


I lördags var det fest...

41518-6

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback