Mimmiie

Allvar.

2006-05-24 @ 23:39:42

Plötsligt så blev allting sådär allvarligt. Sådär allvarligt så man känner att jag vill inte vara med mer. Sluta snälla. Stäng av mig! Eller låt det inte hända, låt allting vara som det är. Visst det kanske inte är jättebra, men det behöver väl inte bli värre?!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det här inte händer, det som kanske kommer hända. Att det inte existerar mer från och med imorgon. Eller varför inte från och med idag, nu!
Usch. Plötsligt så känns 12 dagar som en evighet, och ändå måste jag kanske vänta ytteligare 4 dagar efter det!
Det löser sig. Hoppas jag!


Haft min sista riktiga skoldag idag kan man väl säga. ett prov och en inlämning. Känns skönt att det är över nu. Allting sånt där jobbigt är klart.

Imorgon blir det fotboll, Sverige - FinlandUllevi.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback