Mimmiie

Balen - Studenten. Pengar. Skor.

2006-05-18 @ 23:47:40

Alla verkar helt galna i det här med balen och studenten och hej och hå. Jag vill helst bara njuta av det allra sista här nu.
Jag menar, gör det något om man inte har hittat exakt de örhängerna man vill ha? Och varför köper man en balklänning för 4000kr?! Helt ofattbart!
Jag tycker det är sjukt hur tokdyrt allting ska vara. Jag menar, kolla på det flaket vi kanske ska åka på på studentdagen, 530 spänn för att åka på ett lastbilsflak och skrika som några idioter, är det värt det?
Nej, jag vill spara mina pengar och köpa sådant som jag verkligen vill ha, och kommer ha användning för!

Jobbat idag. Piss-väder. Jag måste köpa några jobbarskor som jag kan ha, det är helt omöjligt att gå omkring i Kinaskor när det regnar ute. Fy.
Tror jag har hittat ett par för coola för endast 149 kronor, rena kapet ju. De kommer säkert ändå vara helt off efter sommarn.

Klar med det mesta nu, gött.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Desperado

Hej håller med dig det här med att ta studenten har fått alldeles för stora propotioner. När jag tog studenten, för en sisådär 300 år sedan. Hade vi vita kläder med ingen flak eller vagnåkning. Visst kan det vara kul att vara med men studenten är över så snabbt så det är bättre att satsa pengarna på något mera bestående... Jag tycker du gör rätt.

2006-05-19 @ 00:10:33
URL: http://desperado.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback