Mimmiie

En dag. Parhus. Thaimat.

2006-05-16 @ 22:54:52

En dag till har gått i våra liv.
En dag till spillo.
Eller en dag att lära av.

Vad vet jag. En dag har gått. Jag gick klockan 8 & kom hem klockan 8.
Lång dag i skolan. Illa. Men snart är det slut. Så då får det gå. Efter det blev det en sväng in till stan med Emily, för att leta örhängen i en miljard affärer, för att ändå inte hitta de örhängerna som hon ville ha. Det kändes som höst idag. Nej, inte än.
Sedan gick jag till mamma, hon jobbade i Haga.
Jag har hittat ett parhus i Annedal. Det låter bra. Coolt att bo i villa inne i stan liksom. Men då måste jag nog köpa mig en ny cykel, eftersom det blir punka på min efter tio minuter?!
Det kanske jag borde köpa mig ändå.

Thaimat idag igen. Fast från en ny resturang. Den hade vart öppen sen augusti, vadå ny? hahaha.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback