Mimmiie

Fotboll. Trötheten. Sommarvärme.

2006-05-03 @ 23:11:22

Var på fotbollen igår, GAIS-IFK. Det var inte någon direkt bra match, men men. IFK vann tyvärr med 2-1. Men jag håller med mannen på radion, de spelade lika kasst båda lagen och förtjänade lika. 2-2 vill säga.
Men det är ju bara att vänta till hösten så ska ni få se på andra bullar!

Jag är så trött så jag tror jag dör. Förstår inte varför jag är så himlans trött hela tiden. Hoppas verkligen att de hittar någonting i mitt blod och fixar det så jag kan känna mig lite pigg för en gångs skull.

Imorgon är det utbildning på liseberg, kul. Hoppas det är lika varmt då som det vart idag.
Idag var det sommar värme ute. Alla gick omkring i sandaler och shorts.
Nu är det inte långt kvar. Hoppas att värmen håller i sig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback