Mimmiie

Iakttagen.

2006-05-23 @ 23:21:36

Jag avskyr när folk iakttar mig.
Och efteråt när du berättade att ni har iakttagit mig, och följt mig steg för steg, och kommenterat det. Vad finns det att säga. Jag ogillar det så mycket. Det var nog inte riktgit meningen att du skulle avslöja er idag. haha. Vi får se vad som händer nu.
Jag är rätt lik många tydligen, eller kanske är det de som är lika mig? Jag har aldrig sett någon som är lik mig!

Precis hemkommen från jobbet. Det var segt. Inte så mycket att göra. Dåligt väder, och jag frös som en get. Började 2 nya killar idag. Trevligt trevligt. Världen är allt bra liten!
Nu är jag ledig i två dagar. Men har fullt upp med en massa annat istället.
Har inlämning på ett arbete imorgon, och ett prov.
Hoppas på det bästa.
Det är över efter det. allt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback