Mimmiie

Kaos. Död. Vänner. Älska.

2006-05-09 @ 23:03:45

Kaos.
Vad har jag gjort för att du ska vara elak emot mig? Och vad har du för rätt att börja gorma & skälla på mig? Du kan inte bara tro att du kan ta din pappa roll och uppfostra mig på 10 minuter i telefonen ditt pucko.
Ibland hatar jag dig. oftast så betyder du ingenting för mig, och övrigt så hatar jag dig. Det hade varit bättre om du vore död.
Jag har inte gjort någonting, inte ett piss, förutom att blitt behandlat illa och blitt ledsen, och ändå är det jag som får skiten. Är det så det ska vara då eller?
Fuck you!

Idag har jag varit hemma. Det har varit skönt. jag behövde det efter allt som hänt nu.
Dammsugit, lagat pankakor [jag har blivit en riktig hejjare i köket] och legat i solen på balkongen.
I eftermiddags ringde ävil och frågade om jag ville komma till stan och käka med henne & ämma. Det ville jag så gärna. Och det blev en riktigt lyckad kväll på en kaos dag.
Det blev Thaimat i bältesspännarparken i solen. Efter det blev det mjukglass doppad i choklad. mumma.

Jag älskar er så myckert mina vänner.
Ni och Mammi betyder mest!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback