Mimmiie

Party. Pancakes. Studsmatta. Livet.

2006-05-15 @ 15:48:01

Jag vet vad jag vill.
Jag önskar att det fanns fler dagar av de här. det var längesedan jag mådde så här bra. Jag är lycklig, på riktigt. Jag hade tappat bort det. Men nu är det tillbaka. Och kommer säkert inte försvinna alls mer hoppas jag.
Eller vad sägs om att vakna vid sisådär 10:30, ligga och kika på tv i en timma för att sedan gå upp och laga pancakes som vi båda får ont i magen av. Varför äter vi det då? Och efter det gå ut och hoppa järnet på studsmattan. Bli hysteriskt elektriska, och håret står på alla håll och kanter. För att sedan gå hem, med ett linne med massa rödvin på, klackskor som skaver, men med ett leende på läpparna. Det är det här som kallas livet. Och jag älskar det.

Partyt igår. Det var underbart. Var så längesen jag hade så roligt. Jag brukar ha kul, men det här var en helt annan sak. Det sitter fortfarande kvar, glädjen.
Endel saker var mindre bra, och jag förstår inte hur endel tolererar det, eller du kanske inte vet?
En fågel viskade i mitt öra...
Det här kommer bli en av de bästa somrarna ever!
Jag är ingen som gråter sådär, men just nu skulle jag kunna gråta floder känns det som. men inte för att jag är ledsen, utan för att jag är lycklig!



att älska.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

skönt inlägg att läsa mimmidarlin'

2006-05-15 @ 21:26:11
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

åh vad roligt att du är lycklig :) Det förtjänar du Pussåkram Pernilla

2006-05-16 @ 11:17:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback