Mimmiie

Sol, regn, sol.

2006-05-29 @ 23:13:23

Måndag idag. Jag har inte riktigt koll på vad det är för dag. Allting blir så fel när man inte går i skolan och jobbar på olika dagar. Men det löser sig, det gör det alltid.

Har jobbat idag. Ingen skola då som sagt. Gött. Först var det sol, sen blev det regn och sen var det sol resten av dagen. Det gillar jag! När det är sol alltså.
Några till har kommit fram att jag är lite lik Misha Barton. Idag fick jag ett telefonsamtal när jag satt på trumman;
F - Heej Misha.
M - Ursäkta?
F- Jaa, jag tänkte att nu när jag har insett att du är lik Misha så tänkte jag börja kalla dig för det!
                                                                                                                                             Okej, hejrå.

C:s uttal var ju också lite roligt;
C - Hejar du på GAIS Mimmi? (han kollar in mina grön-svarta connes)
M - Japp!
C - Vilket lag är det som har grönt och svart?

                                                                                              jaa, ibland blir allting inte riktigt som man tänkt sig!




Det här kommer att bli så bra så bra.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback