Mimmiie

Uppkörning. Balen. Resa.

2006-05-06 @ 23:22:09

Jobbat hela dagen idag. Har även haft uppkörning på attraktionerna ponnykarusellen, knatterally & trummeliten. Uhlala. Så nu får jag köra helt själv, stängde trummeliten ikväll. Det ni!
Skönt att man står ute när det är så bra väder. Och barnen är så söta, eller de flesta iallefall.
Personalen är supertrevlig & snäll, allt känns bra. Det kommer bli en bra & skön sommar.

Längtar som attan till studenten. Sen blir man av med den skiten och behöver bara fokusera sig på liseberg.
Balen är flyttad, från den 28:e maj till den 21:maj. Det är illa. Känns onödigt att gå & hålla på. Men, jag får väl göra det. Ska ju gå dit med Ingerborg.

S mamma har förstört Mallorca-resan! Så jävla onödigt. Så nu ska itne S följa med, och allt kommer bli kaos och mycket mycket dyrt tror jag. Orkar inte med sånt. Varför kan allt inte bara vara bra för en gångs skull?!
Jag hade iofs räknar med att hon skulle hoppa av. det brukar bli så, tyvärr. Det är alltid så med endel. Varför ens då gå med på det från början när du ändå ska banga det senare? Det blir ju bara sämre för oss.

Vi får se hur vi ska lösa det här på bästa sätt. Jag har iallefall fått ledigt de 2 veckorna i augsti. tack!
Ska bli så himlans skönt att lämna det här landet ett litet tag, och bara sola, bada, parta & umgås med folk jag tycker om!

Time to sleep. Jobbet kallar imorgon.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

okej, inte för att jag kommenterar inlägget nu, utan "svarar" på ditt inlägg, men det var vääääldigt dålig tajming att jobba då!! hehe. hur känns dcet att robin åkte ut ur bb då?

2006-05-08 @ 14:50:52
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

hahahahahhahahah. förlåt. trodde du hade sett det. haha. såg det på aftonbladet.. sorry. hahahaha. men dert är ganska skrattretande ändå. hehe. absolut, nästa vecka är jag redo för en promenix.

2006-05-08 @ 17:59:25
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

hahahahahhahahah. förlåt. trodde du hade sett det. haha. såg det på aftonbladet.. sorry. hahahaha. men dert är ganska skrattretande ändå. hehe. absolut, nästa vecka är jag redo för en promenix.

2006-05-08 @ 18:46:23
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

oj . det blev visst två. och nu blev det tre..

2006-05-08 @ 18:46:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback