Mimmiie

Värme. Thai. Liseberg.

2006-05-04 @ 21:37:04

Det är sjukt att det kan vara så himlans varmt ute. Eller egentligen är dte inte konstigt, jag menar, det är ju trots allt maj. Men att det kom sådär plötsligt. bara blev sommar över en natt!
Men det är underbart.

Idag var det skola. Helt okej. En av våra lärare fick utbrott, jag var sen, bussen kom inte. Fast dte var inte på mig hon fick utbrott, tack och lov, utan på vår sjuka klass.
Det känns okej nu i skolan när det är så lite kvar!

Sedan for jag och träffade Linnea i stan. Det var kul, var ett tag sedan vi sågs. Vi köpte thai och satt vid vallgraven i solen. mys.

Efter det var det möte på Liseberg. Börjar jobba imorgon, wohoo. Så nu har jag jag fyra mappar att läsa, illa. Kunde jag inte fått dem tidigare?!
Och vilka skor får jag egentligen ha? kan jag ha mina ballerina. eller måste man ha "skinn"skor, varför går det inte bra med sammet?
Hoppas det blir sol imorgon.

Jag förstår inte det där med Bobbys mamma och stypappa. Det är helt sjukt. Hur kan man göra illa ett barn på det viset? Känns så illa att man vet att det finns barn som blir utsatta för det just nu, men att man inte kan göra någonting åt det! fy!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback