Mimmiie

En helt vanlig måndag - Inte som alla andra.

2006-10-02 @ 23:46:37

Måndag kväll.
Dagen började med att jag fick frukostbesök av M. trevligt. Efter det for vi iväg en sväng till ikea, åh vad jag älskar den affären. eller egentligen är det väl mer inredning jag älskar, och det finns ju mycket av det där. Efter det for vi vidare till freeport, innan vi tog rätt avfart blev allt rätt förvirrat, jag var både GPS och DJ i bilen! På freeport hittade vi inget speciellt, men köpte oss en Daim med vit choklad på! För att sedan bege oss till kungsmässan. Efter det blev det thai, som vanligt, för att sedan fara hem och kika på gårdagens avsnitt av OTH!

Idag på morgonen sa jag upp mig från mitt nya jobb som jag inte ens hann börja på, för att sekunden efter ringa och tacka ja till heltidstjänsten liseberg! Jag blir alltså fast där. Vi får se vad de säger om att jobba i jul, och hoppas på många tider.
Med tanke på det så är det snart jul, bara 2 månader till 1:a advent, då ljusstakarna ska fram. galet.

När ska jag hinna med allting som jag vill, hur blir det med träningen och körkortet?!



- hej mimmi, hur mår du?
- läs i min blogg. klick.                                                  Hahaha.

Jag kommer att sakna dig något enormt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback