Mimmiie

Fortsatt O.C. race. - Åska - Morgondagen

2006-10-03 @ 23:59:51

Fortsatt O.C. race idag med Eve. Det är så otroligt mycket att titta på! Har kikat klart på skivan med Summer på, ett av mina favoritavsnitt där faktiskt, eller vad sägs;? Hello Sunshine!
Det har åskat i flera timmar idag. Mysigt. Men jag förstår mig inte riktigt på vädret, och hur kommer det bli i framtiden? Så som vädret har varit iår har jag aldrig varit med om innan. Visserligen är jag inte så gammal, men gammal nog!

Imorgon blir det mycket ToDo. Och jag hoppas jag hinner med allting. Inklusive en sväng till gymmet som jag inte besökt på jag vet inte hur länge. Känns som att det är dags att komam igång nu igen!
Och nu vet jag vad det ska vara för "belöning".

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback