Mimmiie

Fredag-Lördag-Söndag.

2006-10-29 @ 18:08:25

Fredag.
Efter jobbet kom Sandra och hämtade upp mig. Vi for hem till mig, trodde att vi hade mer tid än vad vi egenbtligen hade, fixade oss och drack passoã. Plötsligt blev klockan 18, vi skulle fixa parkering och sedan vara på korsvägen 19:00. Allt blev kaotiskt för en stund, men vi hann, 19:05 var vi där, och var nästan först. När alla vi väntat på hade kommit gick vi mot spelhuset.
Väl i spelhuset var det bra stämning, trevligt folk och gratis dricka!
Det blev ett par danser på dansmattan, några rundor med motorcykeln, och en massa annat spel. Så nu blir det en dansmatta till ps2 nästa!
Efter en lång och rolig kväll i spelhuset gick vi hem till claes, där det skulle vara "mellan-fest". Där det blev bra musik tillslut, men de flesta deckade. Vart tog all dans vägen?! Vi som var så laddade!
Det blir aldrig mer någon "mellanfest" för min del, den saken är klar!
Efter claes blev det donken, och sedan turen hem med vagnen. Vid 6 var det dags att sova.

Lördag.
Jag vaknade vid 09:30. Sandra sov, jag åt bragokex och var pigg. När Sandra väl kommit upp och fixat sig lite bar det av med en lång promenix in till stan. Och det regnade, hela vägen.
Väl i stan blev det en sväng in på pizzerian, en väl förtjänad sådan!
Sedan blev det en liten sväng på stan och hämta ut biobiljetterna.
Undrar varför det är; varför får jag inte på mig dina blåjeans?
Varför inte slipover? eller en mockasin som inte ens är gjord av mocka?!
Det blev mycket galet skratt på hemvägen.
Hemma blev det till att vila, lyssna på musik, och kika på barbiedockor mm. i den nya leksakskatalogen oxh kiak på min gamla badkulssamling!
Vid 18 for vi in till stan igen, den här gången med bil. Och det regnade något otroligt. Vi åkte bakom en buss som körde galet. Och vi for genom många roliga vattenpussar.
Det blev bio, Djävulen bär Prada. Inte en film att kika på bio, säkert bättre på dvd. Känns lite som en prinsessasd dagbok, fast för vuxna. Och jag förstår itne varför den är så himlans omtalad, och alla verkar älska den?!

Söndag.
Ävil hämtade upp mig, och vi for till 421. Skulle kika på Ipods, och fodral.
Efter det for vi hem till mig, och det blev O.C. Ända tills nu. Med äpplekaka & marzansås.
Och nu är jag ännu mer förvirad om vilken färg jag ska ha på min I-pod!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha..just det..leksakskatalogen,vi har inte fått hem den än! Tur att jag kolalde i din! Gaaalen dag..du är go du! Puss

2006-10-29 @ 19:17:29
URL: http://lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback