Mimmiie

Härliga Höstdag.

2006-10-22 @ 20:17:53

Söndag. En perfekt höstdag. Dagen började molnigt, ett grått molntäcke, och färgerna genom fönstret var klara. Vid två kom solen och den blå himlen fram, och färgerna blev ännu klarare!
Det blev en sväng ut med Balthazar, och sedan en PowerWalk för min del. Jag förstår inte hur mycket jag har ökat i tempot? Rundan som förut tog mig en timme att gå, tar nu bara 30 minuter!
Efter det var det dags för dammsugning. Något som verkligen var skönt att ha gjort för den här veckan, men som gav mig så ont i ryggen, att så ont har jag nog aldrig föut haft.
Så nu sitter jag här, stel som en pinne, och såfort jag rör mig minsta millimeter så känns det som att ryggen ska gå av, bakåt.
Kollade lite mer på resor idag, och någon ledig dag nu i veckan blir det en sväng till biblioteket för att läsa på lite om det underbarar landet. det är inte långt kvar nu!

Imorgon blir det en sväng för att vaccinera sig, men då blir det inget rött ämne i sprutan, dessutom får jag nog inte ta den själv, till skillnad från bilden nedan.


I never love nobody fully
Always one foot on the ground




spruta





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback