Mimmiie

Heltidsjobb. FredagsMys. Ångest.

2006-10-02 @ 00:13:35

Hemkommen från stan för en liten stund sedan. Fika på Vasa idag med H. Mysigt. Söndagar har blivit dvår dag lite. Stötte på 4 känningar. Idag kom far min med besked om att jag fått heltidsjobb på liseberg, 5 och en halv vecka, och jag som precis fått jobbet där jag skulle ta hand om de där överinteligenta barnen. Men imorgon får det bli en pling till J, mamman i familjen, och tacka nej till arbetet. Käns lite tråkigt, och mitt samvete mår inte som det ska. Men det löser sig nog.

I fredags var det myspys med S. Hon hade bakat cheescake. Underbart god sådan. Synd att jag bara orkade, lite. Men det blev en sen natt, med mycket fnitter, och en cm ifrån datorskärmen, haha. Härligt med sådana nätter.

Lördag var det jobb hela dagen. Sedan pizza med mami, och vid 22:30 sussade jag i soffan.


Och så öppnade himlen sig, och regnet kom.
slipper jag huvudvärken nu?!



Gjorde precis ett test, om mig;
Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Vart gjorde man det testet? :)

2006-10-02 @ 15:04:10
URL: http://sannafors.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback