Mimmiie

Jag vill inte förlora. and it breaks my heart!

2006-10-30 @ 20:42:18

Måndag. Första dagen på en ny vecka. Dagen som alltid är så seg och lång. Men nu är det bara 4a dagar kvar att vakna upp klockan 05:20, jag håller på den!
Och det känns så skönt, 11 arbetsdagar kvar, sedan vill jag aldrig mer jobba såhär, med det här.

Tänk vilken underbart helt fantastisk sommar jag har haft. Att jag fått dela den med så mycket folk, som jag inte kände innan Maj 2006, och som nu är en hel jättestor del i mitt liv och i mitt hjärta.
Fick en massa fina bilder idag, från sommaren. Och plötsligt så blev allt sådär sorgligt. Sådär, det kommer aldrig mer att bli såhär sorgligt!
Nu försvinner två personer iväg ett tag, och det blir ett tomt hål i mitt hjärta. För ett tag. Visst, jag ska också fara iväg, men ändå. Jag kommer sakna er något enormt!
Det blir aldrig som man tänkt sig. Och ibland måste man våga för att vinna. Men jag vill inte förlora. För hur blir alllting då?!



And it breaks my heart.

41518-18

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

GODING!!!!

2006-11-03 @ 11:51:51
URL: http://lungan.blogg.se

Postat av: Sanna

Men nu är det lite dåligt med uppdatering! =P

2006-11-13 @ 09:17:42
URL: http://sannafors.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback