Mimmiie

Jobb - Semester. Puss-jage. Mys-pys.

2006-10-20 @ 23:18:34

Det blir inte mycket tid till att skriva här när man jobbar heltid och försöker hålla igång sitt sociala liv må jag säga.
Har jobbat hela veckan, 7-15:45. nu är det bara 17 arbetsdagar kvar, sen är det dags för attraktion igen. Men det känns bra, väldigt bra. det är så skönt när det är så jobbigt att jobba, men man vet att snart så kommer belöningen, en lååång semester med en av mina favoriter.
Var barnvakt i onsdags också. Åt Cajsa & Lucaz. De är för underbarar. Jag & Luccan käkade pizza och körde puss-jage. Sedan blev det en bra bok(?), och dags för sängen.
Annars har jag tränat 2(!!!) gånger den här veckan. Nu äntligen, och Herman har varit med, och jag hoppas på fortsatt sällskap?!
Idag efter jobbet blev det en sväng till stan med Malin. Vi kikade runt lite, och sedan blev det Thai. Idol kallade på Malin vid åtta, så då satt vi bänkade framför tv:n med en varsin chokladboll, och chips. andra fredagen i rad.. det här börjar gå utför!
Men nu blir det en lugn helg hoppas jag, lite shopping imorgon, och en sväng till träningen kanske.
men först en titt och avslutning i den underbara boken, för att sedan äntligen få sova ut!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ang. din bakrgrund här på bloggen : omväxling förnöjer!!
tack igen för att du hängt med mig denna veckan! vi hörs imorn.

2006-10-21 @ 14:52:12
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback