Mimmiie

Måndag. Köpenhamn. Avlutningsfest.

2006-10-09 @ 23:37:48

Måndag.
Jag och min katt vaknade av ett ryck när mobilen ringde idag 08:45. Tandläkartid 09:45. Illa när man inte sovit så många timmar och var på party igår. Men allt gick väl, de fixade mina "missbildade" tänder, jag vet, man kan inte tro det, men jag har haft så ont i dem i säkert 10år, speciellt när det är kallt, och nu förstod de äntligen mig!
Annars var det inget där, som vanligt. Snabbt och smärtfritt.
Dagen har gått, jag har slöat. Förutom min lilla visit hos tandläkaren och en sväng på torget så har jag verkligen inte gjort någonting alls idag!

Fick besked om turen till Köpenhamn idag. Hotellet är bokat. Det blev 5-stjärniga hotellet Radisson Sas Royal Hotel, och det är ju inget man tackar nej till direkt. Förövrigt så är det samma hotell som hotellet tjejerna i filmen du&jag bor på när de är i Köpenhamn! Do you recognize S?

41518-13



Får väl ta en liten summering från gårdagens partaj också.
Det var crazy.
Vid 15 tiden skadade en kvinna sig i flummen, vilket gjorde att feststämningen dämpades endel, och "partyt" ställdes in.
20:00 var det fyverkerier, och jag fick den där känslan man får på nyår, när man vill skåla, och vara överlycklig och krama alla, Önska alla lycka! Och det var det jag kände när jag stod där, lycka.
Efter det blev det sista lämningen av burkarna, och sedan upp till tornet, MaXxima. Där vi först fick lite information om allt som hänt under dagen vid olyckan, och sedan beskedet om att festen skulle ställas in, men att det fortfarande skulle bjudas på mat.
Fortsättningen på talet var tacktal, och sedan ett skål på det.
Jag var glad och varm.
Men det är inte så konstigt med tanke på att först vara trött och stått ute en hel dag, och sedan gå in med värsta feststämningen och lite skumpa på det!
Vi drog oss ner mot lisebergshallen, men först blev det en liten drink jämte taubelunden.
Inne i hallen var det ett bra tryck, alla var på G. Det bjöds på Sushi(?!) och dricka. 
Stämningen var på topp, och det var mycket skratt.
Efter det fortsatte vi till Babar, det var dit och till ParkLane som de flesta drog vidare till. N hade kommit på mig lite, men jag var smidig och pratade bort det. När vi varit där ett tag blev vi sugna på att dansa loss, och begav oss mot ParkLane., men där var det lång kö. Jag tappade min mobil på marken, så nu har jag lite minnesmärken från den här kvällen. Jag hade ingen ork och var kissnödig, så där var slutet på min kväll. Jag & S gick till parkeringen, S körde mig hem och vi lyssnade på kent-bandet.
Vår kväll var gjord!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Gud så roligt att åka till Köpenhamn! *avis*

2006-10-10 @ 16:36:31
URL: http://www.amandasstil.blogg.se

Postat av: Sandra

Oh boy do I...även fast filmen var wäääck!!

2006-10-11 @ 13:58:56
URL: http://lungan.blogg.se

Postat av: olle

mimmi skriver blogg hihi!
hoppas du hade kul i söndags!

ha det fint

2006-10-13 @ 12:09:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback