Mimmiie

Monday morning

2006-10-16 @ 21:27:40

Helgen svishade förbi.
Är det såhär det ska bli i framtiden?!
nej.

Jag for till Sandared, där Sandra bor. Vi var på H&M och lager en sväng. Men fann dessvärre inget att ha. Så det blev en sväng till godisaffären där vi köpte hurmycketgodissomhelst, och så blev det pizza. Så nu borde vi inte behöva äta på år och dar. Där var det mys, alltså hos Sandra, och hon körde som en galning på vägarna och blev irriterad på kvinnan i flumeride.

Måndag idag. Jobbet kallade, och klockan ringde 05:20. Fortsatte hänga upp girlanger, och jag undrar hur mycket det finns kvar?!
Fick hur mycket patroner som helst ur en godisbutik från parken, allt skulle slängas, och det såg ut som att åskan hade slagit ner där inne. Candy everywhere.

Jag och mami tog oss en promenix i höstmörkret. myspys.

Snart blir det bedtime, för att åter stiga upp 05:20, fara iväg till jobbet, för att sedan träffa Herman för en sväng till träningen.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ra

ahh det var mys att du kom=)hahaha,var jag såå irriterad över flumride tanten, att det gick ut över bilkörandet!?...in the heat of the moment

2006-10-16 @ 23:02:53
URL: http://lungan.blogg.se

Postat av: Sandra

Sandra heter jag ju..inte ra

2006-10-16 @ 23:03:45

Postat av: Anonym

wiiiiiiiiie. det gör lite ont kring revbenen. annars är det tiptop.

puss o bajs (do you remember last evening?!)

2006-10-18 @ 17:39:50
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback